söndag 13 mars 2011

söndag

Godmorgon :) Sitter och läser tidningen och dricker kaffe samtidigt som jag bloggar.. Idag tänkte jag ta med mig Hera och hälsa på mamma och pappa. Richard åker till sin chef och ska hjälpa han med det han nu skulle hjälpa han med. :)

Har jobbat natten inatt. Har haft sovande natt så nu är jag pigg och glad. Skönt :) Ska ha sovande natt nu inatt igen sedan två vakna nätter :)

Idag blir det finväder igen! Så himla skönt, och trots all snö så ser får man vårkänslor då vädret är som finast. :) Är så sugen på att köpa utemöbler nu också! Vill ha sommar nu!! :)

Igår var min fina vän Sofie och hennes Fredrik här på besök. Jätte trevligt var det, vi fikade och surrade en massa. :) Och Hera fick sig en ny vän - Fredrik ;)

jag undrar vart min kamera är någonstans. Att jag alltid ska slarva bort saker. Den dyker nog fram snart. Har bara haft den hemma så det ligger här någonstans.

Och ikväll är det solsidan, det får vi inte missa! :)

nej nu ska jag snart hoppa in i duschen. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar