fredag 11 mars 2011

På fredag ska man städa, det gör varenda tant..

Hej hopp ! Sitter och fikar samtidigt som jag kikar runt på internet. Haha.
Idag är det ännu en städdag. Jag började lite smått igår men var för lat så jag hann inte klart, så ska fortsätta idag :) Ikväll ska jag åka och umgås med Madeleine. :) Ska bli jätte trevligt för det var super längesedan vi sågs. Ska även försöka hinna med en promenad med gumman :)

Och inatt så snöade det. Less jag blir.. Våran snöskyffel gick ju sönder för några dagar sedan och det har inte snöat sedan dess, så jag tänkte att vi kanske klarade oss till nästa vinter, men icke. Klart det skulle snöa mer.. Men som tur är så var det inte jäätte mycket, så vi får hoppas att det smälter bort snabbt :) Ni får ha en trevlig helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar