måndag 28 mars 2011

hej igen :)

Vill börja med att gratta min älskade pappa som fyller år idag! GRATTIS!!

Har inte haft lust att skriva här på några dagar eftersom det inte hänt något speciellt i mitt intressanta liv. Allt är som vanligt här förutom att jag fått höra en underbar nyhet. Fast nu var det ju ett tag sedan jag fick veta det men endå ;) Min syster som väntar sitt andra barn var till Stockholm och gjorde ett 3D ultraljud och fick veta att det var en liten flicka i magen! Underbart! Så roligt för dem! Är så glad för deras skull! Lilla Albin ska bli storebror till en liten flicka! :)

Nu sitter jag och väntar på att min lillasyster som Janna ska komma förbi en stund. Ska blir trevligt :) Senare ikväll ska jag hälsa på Madde :)


Här är första bilden på min systerdotter! :)

Ni får ha en trevlig dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar