torsdag 24 mars 2011

hej

Ännu en väldigt blåsig dag. Himla irriterande då det blåser.. Inge roligt alls att vara ute. Hera har varit själv idag eftersom vi båda jobbat och hon måste få sin dagliga promenad men känner inte alls för att gå ut i det här vädret. Men vad gör man inte för din hund :)

Åh! nu är det mindre än 1 månad kvar tills vi åker till Ullared! Längtar som en tok! har börjat skriva en lista som jag ska ta med mig. Även om man inte ska köpa allt så är det bra att ha :)


Försökte mig på att knäppa några bilder på mig och Hera tillsammans. Hera ville inte alls sitta still bredvid mig.. Tänkte liksom att vi skulle få ett fint foto på bara oss, men icke. Det blev som det blev :)

















Nu måste jag gå ut med Hera. Hon står och väntar :) Ha en fortsatt trevlig dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar