torsdag 3 mars 2011

hej igen!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Har varken haft lust eller ork att skriva :P Har inte hänt något speciellt heller. :P Har varit på Albins 1 års kalas, varit sjuk, jobbat osv. I förrgår kom jag hem med världens huvudvärk och värk i hela kroppen så kunde inte annat göra än att ligga i sängen hela dagen. Usch och fy för sånt. Så himla tråkigt alltså. Men mår bättre nu som tur är. Hoppas det håller i sig bara!

Idag har jag jobbar dagen och det har gått bra. Imorgon och på lördag är jag ledig. :) Få se vad som händer. Ska iaf hitta på något med Marielle och Janna. Få se vad och när bara :)

Kolla vad jag hittade då jag skulle gå förbi tv-rummet. Lillgumman hade smygit sig förbi och lagt sig skönt i säcken. hehe sötpruppen. Hon som inte ens få vara nere :P


1 kommentar:

  1. Jag brukar köpa på doftljusbutiken.se. Ingen frakt eller fakturaavgift och man får hem ljusen snabbt =)

    SvaraRadera