söndag 13 mars 2011

hej

Har precis kommit hem från mamma och pappa. Jätte trevligt att hälsa på. Mamma bjöd mig på super god potatisgratäng och kött. (vet inte ens vet vad det var för kött, men gott vare, haha :)) Efter en liten stund kom brorsan med hans lilleman Milian som mamma skulle passa en stund. Så det var kul att träffa dom med. :) Senare åkte jag upp till Nadja, Johan och Albin. Jag kom dit runt middagstid så då bestämde vi oss för att käka pizza, och efter maten gick vi ut för lite skoteråkning. Hera sprang efter mig som en tok då jag körde.. hehe :) Åkte även med Johan bak och det gick inte sakta kan jag berätta ;) men kul var det :)

Nu har jag kommit hem och donat lite för snart blire jobb. Var på Ica och köpte en tidning och fick med mig fina tulpaner hem.. Hoppas dom håller sig fina ett tag :) Ha en trevlig kväll!










1 kommentar:

  1. Fina bilder! Gillar den med bollen och den sista med tutten på sniskan =)
    Roligt att du kom idag. Nästa gång kommer vi till er, du får säga nån dag ni kan. Jag är ju ledig nu i över två veckor =)
    Hörs imorgon!

    SvaraRadera