tisdag 8 mars 2011

åh vad roligt!

Jag, mamma och mina två systrar ska ta en liten roadtrip ner till Göteborg och gå på Ullared i April. Ska bli väldigt roligt! Så nu gäller det att spara på inredning, kläder och allt vad man kan köpa för där blire shoppa ;) Tycker att det är väldigt kul att det blir vi fyra som åker också. :)

Nu sitter jag här inne medan Hera är ute. Jag funderar på att joina henne strax, för det är ju så fint väder ute!

För någon dag sedan så följde jag med min arbetskompis på hennes lydnadsträning som hon har med sin Rottweiler Troja. Hon brukar åka dit själv att träna och då kom vi på att jag och Hera kunde följa med. Hon är väldigt duktig och visade med några saker som man kan träna på. Så nu blir det till att öva :)

Nu ska jag göra med i ordning för en promenad innan jobbet :)

Hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar