söndag 19 juni 2011

Söndag

Idag har jag staplat ved i omgångar. Känns som om det aldrig tar slut hur mycket man än gör.. Men snart så ;) Richard har klippt gräsmattan och ska snart ta trimmen och trimma bort lite ogräs.
Här om dagen var jag och min lillasyster och köpte lite ute blommor som jag planterat. Blev jättefint :) Har även fått mer blommor av min snälla arbetskamrat som själv fått utav någon dom känner men inte hade plats för dom. Så då fick jag utav henne! Jättesnällt!! :) Nu ska jag bara fixa lite krukor till dom eftersom jag inte har några här hemma :) Här kommer lite bilder på blommorna jag planterat.



Här är blommorna som jag fick utav min arbetskompis :)









Nu ska jag gå ut och fixa lite med veden. Hörs hej! :)

1 kommentar:

  1. Åh vad mycket fina blommor du har =D Jättefint!!! Kram!

    SvaraRadera