fredag 24 juni 2011

Glad midsommar! :)

Glad midsommar på er! Medan Sverige firar så ska en själv jobba.. Men har inga sura miner för det inte utan det är helt okej att jobba :) Har så bra arbetskompisar så det ska bli roligt! :)

Igår var jag hos min vän Malin och hälsade på. Hon har ju skaffat sig två superfina hästar! Spiken och Strul heter dom. :) Vi tog oss en ridtur i skogen och jag kan säga att det var huuur mysigt dom helst!! Jag älskar hästar och har ridit då jag var mindre, men det var flera år sedan. Har knappt träffat en häst sedan dess. Men det var ungefär som att cykla. Har man en gång kunnat så går det ganska bra :) Men första mötet var nog hemskare än själva ridandet. haha :) Tur jag hade Malin som kunde guida mig :)

Sedan så kom Andreas hem från jobbet och likaså Richard. Vi åt jättegod middag och satt och prata. Hera fick sig en omgång av deras lillvovve Assar. haha :)

Nu tänkte jag duscha sedan göra mig klar för jobb :)










Spiken och Strul :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar