onsdag 8 juni 2011

Hej!

Jisses vad jag har svettas idag. Har klippt hela gräsmattan plus röjt lite med grästrimmen som vi fick låna av pappsen. Känner hur det sticks i ansiktet av all svett, haha men det är skönt att ha det gjort! :) Medan jag klippte så passade jag självklart på att få lite bränna så tog på mig bikiniöverdelen och ett par kortbyxor till det, två flugor på en smäll. ha ha...

Richard jobbar dagen idag och kommer snart hem och då blir det middagsdags - korv med bröd, ketchup och senap, göttans det :)

Imorgon börjar jag mitt första pass på Solgården också. Ska bli jättekul att komma tillbaka dit och jobba. Är ju så nära och bra! Tar bara 5 min att promenera om ens det :) Är lite nervöst att börja, eftersom jag inte har varit där på ca 8 månader. Men det går nog bra :)

Nu tänkte jag göra mig klar så det är bara att åka efter maten. Ska på Birsta en sväng och sedan till mot och far. :) På fredag tar min älskade lillesyster studenten också! Så då blir det storfirande!! :)


Dom här fina träden har jag på min gård. Dom blommar såå fint tycker jag. Lite synd bara att ena trädet är bakom hundgården så det syns inte så väl.




Ni får ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar