måndag 13 juni 2011

Måndag

Nu var det måndag igen. Dagarna går så fort.. snart är det slutet av Juni. Jag som nyss tyckte att månaden hade börjat.

Idag jobbar jag dagen, men är hemma på rast. Tänkte strax ta en liten promenad med Hera innan det är dags att cykla ner på jobbet igen. Imorse spöregnade det då jag skulle cykla till jobbet, men jag hann inte bli så blöt. Tur jag har nära till jobbet :)

Helgen som varit har varit jättebra. I fredags så firade vi min lillasyster som tagit studenten! Det var jätte trevligt och vädret var underbart :) I Lördags umgicks jag med min bror och hans flickvän, våran syster och en massa mer folk. Det var också trevligt. Har alltid så kul med dom! :) Igår kom bror och hans flickvän (som jag umgicks med i Lördags) på besök. Vi grillade hamburgare och åt glass med jordgubbar till efterrätt. Vi hann även med att se på film. Kommissarie Späck blev det. Inte jättebra, men roliga emellanåt :)

Jag hinner tyvärr inte lägga in bilder för måste hinna med att rasta Hera och fixa lite innan jag ska tillbaka. Men hoppas ni får en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar