onsdag 29 juni 2011

35 grader!

Idag är det sommar ute! Hur härligt som helst för mig men inte för min lilla gumma.. :( Hon svettas och flåsa hela tiden. Går inte vara ute nå längre stunder för henne på förmiddagen. Jag tänkte strax ta en skogsrunda så hon får springa lös och bada i bäcken som är ganska stor och djup. :) Sedan blir det jobb från 14 - 20. :)

Dom här två lediga dagarna så har jag varit med min syster Janna. Vi har varit i Birsta och i stan för att uträtta lite småärenden och så. Igår klippte jag gräsmattan och sedan hjälpte hon mig med veden! Vi fick mycket gjort! Verkligen jätte snällt! Tack så mycket underbara du! :) Sedan på eftermiddagen så åkte vi till mamma och pappa och badade i deras härliga pool. :)

Imorgon ska jag till Malin och rida en stund! Ska bli roligt! :)


Nu ska jag göra mig klar. Hoppas ni får en härlig dag med mycket badande!


Bjuder på lite bilder på mig och Janna in action.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar