torsdag 2 juni 2011

2 juni

Idag klev jag upp kl 14.00 eftersom jag hade jobbat natten. Det är inte alls likt mig att kliva upp så "tidigt" då jag jobbat natten och ska jobba en till, men jag var ganska pigg och jag vill ju inte sova bort den fina dagen. :) Imorse åkte jag och min syster Marielle (som också hade jobbat natten) på donken för att vi båda var vrålhungriga, det satt fin fint i kistan det :) Problemet var bara att vi kom i säng lite senare än vanligt :P

Då jag klev upp idag så fick jag höra att min kära mor och far har skaffat sig en vovve, så åkte en snabbis för att kika på han. Sedan var det ju tänkt att jag skulle åka hem och ta en lite lur innan jag ska åka, så jag klarar av denna natten också, men jag hade såklart mycket annat för mig ;)

Nu ska jag göra mig klar. Ha en fortsatt trevlig kväll! Ska försöka lägga in bilder lite senare om jag orkar ;)

Tur jag har med min en bra tidning och mmmmarabou, då går natten galant ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar