onsdag 23 februari 2011

Onsdag

hej på er!
Idag är det finväder ute, och trots det har jag inte varit på en promenad. (!?) Tänkte snart ta på mig skorna, jackan och mössan och bege mig ut innan solen går ner. Det är verkligen så att man blir så mycket gladare av solen! Även om det är kallt ute :P

Igår satt jag och Richard och gick igenom en massa pappersarbete. Vi sorterade och hade oss :) Bra att göra det lite då och då. Har så mycket papper så vi inte hann färdigt ;) Jag skojade med Richard att vi borde ha ett litet "familjemöte" mins 1 gång i månaden och prata och gå igenom ekonomin, och att vi skulle ta fram bullar och kakor till det. ha ha.. Nejdå. Men tycker endå att det är bra med ett litet "möte" sådär endå :) hih .

nu ska jag gå ut med Hera. Ha en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar