lördag 12 februari 2011

Idag har jag jobbat kvällen. Gick jätte bra :) Nu sitter jag och surfar lite.. Richard jobbat natten så då är bara jag och Hera hemma.. tråkigt, men så är det. Jag funderar på att lägga mig i sängen och slå på någon bra film och mysa till det :)

Vill också gratta min bror André och hans sambo Michaela som fått en liten son idag. Och självklart gratta Milian som blivit storebror! GRATTIS! :)


Jag blev lite less då jag kom hem från jobbet ikväll. Igår skottade vi som sagt, och nu när jag kommer hem så har plogbilen skottat för HELA våran infart... och det var inte lite heller.. Jag kom knappt in med bilen så jag fick ställa mig på vägen och sedan börja skotta upp de mesta igen. Tog bara halva så att jag kunde komma in med bilen, känner inte att jag vill stå och skotta den här tiden på en Lördagskväll precis. Får ta resten imorgon.. men men så är det, nu ska jag sluta klaga. :)

Nu ska jag göra lite kvällsfika och Hera ligger inne i hallen och tuggar på ett ben. Ska berätta att det går mycket bättre för henne att vara själv nu, så himla skönt! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar