onsdag 23 februari 2011

Äntligen!

Äntligen har "Vampires diaries" börjats sändas igen! Det är en utav mina favorit serier :) Har varit ett långt uppehåll, men nu har dom börjat visa det igen. Så nu blir det till att titta :)

Ikväll har jag varit med syster Marielle. Vi åt middag på Biteline och sedan traskade vi vidare till videoteket och hyrde en film. Det blev "Letters to Juliet". Själv tyckte jag att den var fin. Inte super bra men bra. Marielle tyckte den var lite långtråkig ;) Men jag är så typisk tjejjig av mig då det gäller romantiska filmer. :P Efter filmen åkte jag hela vägen hem till lilla Indal. Nu tänkte jag vara vaken en stund till eftersom jag ska jobba natten imorgon. Vänder lite på dygnet :) Just ja, då jag och Marielle var påväg till Biteline så gick vi förbi en inredningsbutik. Och jag fick med mig en jättegod doftolja hem. Jag har tänt den och det luktar såå gott i huset redan. Marielle har också likadana doftoljor. Dom är super bra och dofta jätte gott.





Nej nu ska jag se på vampyrerna! Godnatt alla. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar