lördag 19 februari 2011

lördag

Började dagen med att kliva upp runt 9 tiden. Gick och duschade och gjorde mig i ordning för dagen. Inväntade mamma, pappa, janna och Wille :) Richard hjälpte pappa med bilen ute i garaget medan vi andra var inne. Trevligt med besök! :) Nu är Richard nere och kopplar i tv:n och ljudsystemet och jag är uppe och ska snart förbereda lite mat tills ikväll. Har tagit fram köttfärs så ska nog göra köttfärssås med spagetti. Måste ju ha middag ikväll på jobbet :)

Vi har bestämt oss för att sälja våran bil nu också. Våran fina volvo som vi köpte för inte så länge sedan. Vi känner att det är bättre att köpa en annan eftersom vi får den som vi funderar på för så bra pris. Plus att den är billigare i drift och nyare :)

Här är bilen som vi föhoppningsvis ska köpa. Är som sagt inte 100 än. Den är super snygg tycker jag :) (är inte den på bilden men en likadan)


brr så kallt det är idag. Här eldas det för fullt. Jag tänkte ju ta med mig mamma, Janna och Wille på en promenad men det var det alldeles för kallt för, tråkigt. Får vara lite glad för att vi har solen med oss endå :)

Hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar