torsdag 10 februari 2011

Jäkla snö!!

Sitter med varm choklad just nu. Är sjukt less på all denna snö och blåst! Jag började skotta lite smått, men jag gav upp.. Då jag skulle lasta snön som jag skottat och kollade bakåt så var det lika mycket igen typ. Vi får helt enkelt skotta då det slutat (!). Tycker synd om Richard som ska jobba imorgon. Inte nog med att han måste köra till jobbet utan han måste ju köra hela j'vla dagen eftersom han jobbar som taxichaufför. Jag har lite mer tur som är ledig, men då åker jag på att skotta istället.

Idag har jag jobbat dagen. Då jag kom hem så började jag med dagens middag som var köttfärslimpa, klyftpotatis och sås. Bjöd Richards pappa på middag med eftersom han är här och hjälper oss med elen, trevligt trevligt :) Annars så händer det inte så mycket. Jag hade planerat att ta upp lite hundbajs på gården eftersom vi varit lata och inte gjort det alla gånger. Men nu när det är snöstorm ute så försvann dom av sig själva, jaja. får ta och leta upp dom imorgon eller något :P
Igår var min underbara mamma och pappa på besök. Jag visade hur det såg ut nere och vi småprata lite :) Pappa hjälpte Richard att bära ner våran soffa som vi köpt! Så skönt! tack för hjälpen ! :)

Nä nu ska jag nog gå och sova. Så skönt att vara ledig imorgon :) Undra om Richard pappa blir kvar här inatt. Lite svårt att ta sig fram med bilen, och han har ganska långt att åka. Få se hur det blir :)

Bjuder på en snöig bild på min gumma. (som för övrigt råka knocka mig så jag började blöda näsblod=en helt vanlig dag :))

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar