onsdag 16 februari 2011

Godkväll!
Sitter och tittar på olika inredningssidor såhär kl halv 1 på natten. Är så himla sugen på att inreda både nedervåningen och övervåningen. Nere är det inge problem nu när allt är klart med renoveringen. Men grejjen är den att vi "snart" ska tapetsera på övervåningen och måla taket och grejer så känner att det inte är någon idé att inreda där än, blir dubbelt jobb då, plus att det kostar ju lite grann också.. Har hittat så mycket fint på olika sidor. Inreda.com och elsashem.se är några av mina favorit sidor. Kika in där så får ni se. Sedan så finns det ju självklart mycket mera. Indiska är ju också en av mina favorit butiker. Sedan får vi ju inte glömma Åhlens :)

Nej nu måste jag gå och lägga mig så jag kan vakna i tid. Imorgon blir det kvälls jobb :) Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar