torsdag 30 december 2010

Torsdag!

Idag har jag varit hos min kära mor och far och hälsat på dom :) Började dagen med att kliva upp 8 för att sedan skjutsa in Richards bror till bussen för att han skulle åka hem till Stockholm. Efter det åkte jag som sagt hem till Söråker. Spenderade några timmar där, och nu sitter jag hemma och tänkte dra fram damsugaren :P Inatt blire jobb för min del och samma imorgon på dagen :)

Jag har hittat ett gott och enkelt recept på min systers blogg som jag tänkte laga idag. Tortellinigratäng, det ser ju supergott ut! :)

Nä nu måste jag börja med damsugningen så jag hinner med mig. :) Ha en bra nyårshelg allesammans och ta det för f*n lugnt med alla smällare!! hejdå :)


Här är fönstret på vårat gästrum som vi gjort. Visar hela rummet då det är inrett och klart :P Vet inte vad jag ska ha på fönsterbrädan än men det får duga :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar