måndag 6 december 2010

Godkväll!

Idag skjutsade Richard hem Traviz, som varit hos oss i ca 2 veckor. Jag trodde att Hera skulle sakna honom men hon verkar inte bry sig speciellt mycket :) Då Richard var inöver så köpte han lister till gästrummet som inte är klart än (!!), men det är egentligen ingen panik eftersom vi inte har fått sängen som vi ska ha där inne än. Men är endå skönt att ha det gjort. Men är ju som sagt bara listerna kvar :)

På tal om nå annat så har vi väldigt trevliga grannar! I morse då jag skulle hämta tidningen så ropade hon på mig och berätta att mina jultidningar hade kommit som jag beställt av deras barnbarn, och sedan fråga hon om vi ville komma upp på en fika! Dom hade bakat jätte goda lussebullar! :)

Nu håller jag på att måla listerna och medan dom torkar så har vi sett på "Koppps" :)

Nu ska jag gå och se om andra omgången torkat klart :)
Hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar