måndag 27 december 2010

slut på julen!

Hej hopp! Idag har jag sovit riktigt länge eftersom jag har jobbat natten inatt. Jag var sjukt trött då jag skulle köra hem och det blev inte lättare då det hade varit världens snöstorm dagen innan. Tur att det inte snöade lika mycket då jag skulle köra hem.

Min jul har varit jätte bra! Jag jobbade på äldreboendet på julafton 7-16, sedan var det bara att skynda mig hem för att ta en snabbdusch och fixa mig för att åka hem till kära familjen i Söråker :) Senare på kvällen så åkte jag och syster upp till min bror och hans sambo och son för att umgås med dom lite. Dom bjöd på glögg och ostbricka, godis och chips! Super trevligt :) Nu tänkte jag ta en promenad och samtidigt klura ut vad vi ska äta idag. Ha en fortsatt trevlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar