lördag 4 december 2010

Lördag!

Hej! Nu var det ett tag sedan jag skrev här.. Har inte haft någon större lust att skriva :P Jag har även haft mycket med jobb de senaste dagarna.

Igår var jag och åt julbord med min underbara familj på IKEA. Det var jätte mysigt att träffa nästan hela familjen :) Sedan gick jag och mina två systrar, Marielle och Janna på Birsta och kollade runt lite. Vi hade även med oss syster Nadjas lilleman Albin :) Han tyckte säkert det var super mysigt att strosa runt på Birsta med sina 3 mostrar. Han var så nöjd och glad så, gullungen :) Efter det åkte jag hem för att sedan jobba natten.

Ikväll ska jag träffa Marielle, och vi tänkte äta ute och ha det trevligt :) Ska bli superkul för det var ett tag sedan vi umgicks.

Jag blev så less häromdagen.. Min fina krans gick sönder dom jag hade köpt. Men dom tur är har jag en jätte snäll mamma och pappa som sa att jag kunde låna deras som dom inte använder ;) hihi tack :)

Nu ska jag göra mig i ordning! :) Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar