lördag 18 december 2010

lördag

Blir så less på vädret som är nu.. är det inte svinkallt så ska det snöa som bara den. Visst att det kan vara mysigt med snö, men nu är det ju för mycket :P Vi får ju skotta ihjäl oss. Vi har skottat flera gånger om nu, men ikväll struntar vi i det för det lär ju se likadant ut imorgon bitti. Få hoppas det slutar snöa inatt :) Oj vad jag klagar.. hehe :)

Jag har som sagt jobbat ikväll på mitt nya jobb :) Det gick fin fint det!
Imorgon jobbar jag natten, men innan det tänkte jag åka på Birsta City med Marielle och Sofie. Ska inhandla de sista julklapparna.

Har handlat 1 julklapp.. och blev super nöjd med den! Vi har ju bestämt att alla "vuxna" i familjen ska köpa en julklapp var och sedan byta.. typ som man gjorde då man var liten ;) Och jag känner att min julklapp blir jätte bra! Så bra att jag skulle kunna köpa en till mig själv med ;) hihi.

Richard ligger och sover redan eftersom han ska upp och jobba imorgon. Och Hera ligger bredvid han.. hehe, gullvovven min :) Nä nu ska jag ta och spela Richard zombie spel :) trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar