tisdag 26 oktober 2010

Tisdag!

Jag sitter och ser an massa annonser i Sundsvalls Nyheter om hunddagis! Vad perfekt det skulle vara för Hera att få vara på ett dagis då vi jobbar. Få umgås med en massa andra hundar och leka av sig! Men synd att det är svindyrt bara.. Vi har inte råd att betala 2.000 kr per månad, och det var ett av de billigaste. Sedan vet jag inte hur det går till, om det måste vara bestämde tider för Hera att vara där, eller om man kunde lämna henne där när som helst, eftersom vi jobbar olika tider hela tiden. Men men.. skulle vara bra både för Hera och oss. Eftersom hon har lite ensamsvårigheter.. :( Men det är bara fortsätta att träna henne :)

Min telefon har ju varit lite sönder ett tag nu, men endå funkat! Men nu är den helt sönder.. det går inte att få på den. Så det går inte nå mig just nu.. men det ordnar vi snart :) men är lite jobbigt, för ikväll ska jag på ett "vikarie möte" kl 18.00 - 20.00, och det skulle vara skönt att ha telefonen då, för jag ska möta upp Jessica som jag ska gå med. Men tur det finns facebook iaf ;)

Nu ska vi ta en promenad! Det är super vackert väder idag! :)

hörs hej!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar