tisdag 26 oktober 2010

hej igen!

Imorgon kommer Richards bror och hans son hit på lite fika. :) Dom kunde inte komma då vi hade kalaset i förrgår.. Så nu på kvällen bakade jag kladdkakemuffins, toppad med chokladkräm på. Receptet fick jag av min syster Nadja :)

Informationsmötet som jag var på idag gick bra, men det mesta visste jag redan. Men var endå intressant att få träffa alla och lyssna! Imorgon ska jag och mina systrar och ena systerns kompis på Himlabadet! Ska bli kul. Ska bli speciellt kul att få testa turbon, den har ju varit avstängd pga olyckor.. Men ska bli sjukt kul att få åka den! Jag älskar rutschkanor!! Det är typ därför jag vill dit ;)

Nu ska jag göra nå annat än att sitta vad datorn.. man blir lätt beroende :P Hörs hej!

Bilden är lånad från syster, men mina såg ungefär lika fina ut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar