måndag 18 oktober 2010

Måndag :)

Har precis haft besök om min mamma, pappa och småbröder. Dom skulle lämna lillebrors datorn för att det är nå fel på den och Richard ska se om han kan laga den :) Jag bjöd på Kaffe, saft och kakor.. måste börja baka bröd så att man har då man får besök. Var likadant sist då de var här.. man hade inte så mycket att bjuda på. :/

Idag har jag krattat löv, och det tog sin lilla tid och Richard har måla en omgång vit färg i taket i gästrummet.. det ser väldigt bra ut, och det har redan blivit lite ljusare :) Ikväll börjar ett ny vecka av "halv åtta hos mig" som jag tänkte se! Älskar det programmet och älskar Helge! :D har gör ju hela programmet. :)

Igår var jag och Richard en snabbis på Birsta city för att hitta ett par jeans åt Richard. Och det tog inte mer än 20 min så var det klart! :) Efter det så skjutsade jag han till en kompis för att dom senare skulle gå på Volbeat som spelade på sporthallen! :)

Nu ska jag gå ner till tvättstugan innan det är dags för lite tv tittande :P Ha en trevlig kväll! :)

Min lillgumma! Dålig kvalite på bilderna, men då man inte har en riktig kamera då får webbcameran duga :P





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar