torsdag 28 oktober 2010

hej

Det gick bra att vaccinera Hera, hon kände knappt nånting. Skönt att ha det gjort :) Efter att vi varit på djurkliniken så åkte vi och mathandla på ica maxi, vi var inte där själva kan jag säga. Tror hela Sundsvall skulle var där den tiden, fast vi valde kanske inte den bästa tiden heller men det är jobbigt med för mycket folk, man blir lätt stressad då, men så är det. :P

Imorgon och på Lördag blir det nattjobb. Känns bra, men lite läskigt endå, eftersom det är Halloween och allt.. lovar att alla spöken kommer söka upp mig dom nätterna. Jag som redan är spökrädd.. men är bara att bita i. Jag minns förra året eller om det var året innan så hade kvällspersonalen "spökat ut" hela avdelningen :D Tur vi var två den natten ;) hih..

Richard och Hera ligger och sover och jag sitter här vid datorn.. Ska snart gå och lägga mig jag med, men sitter uppe en liten stund till så det blir lättare att jobba nätterna :)


På lördag eftermiddag är vi bjuden på kalas hos syster och hennes sambo Johan eftersom han fyller år. Ska bli trevligt! :)

Vi har ju varit på en Karibien kryssning för några månader sedan och jag har ju knappt visat några bilder för någon alls.. Har inte blivit av sedan så har dem vi åkte med bättre och fler bilder men här kommer några av många :) Det var en helt otrolig resa och jag saknar faktiskt båten! Det var ju ens hem i 10 dagar :D Bilderna visar inte det bästa med resan kan jag säga :)
















































Hoppas ni haft en bra dag! Hörs hej!

1 kommentar:

  1. Nu blev jag ännu mer sugen på att fara utomlands! Till våren ska vi försöka komma iväg :) Tänkte boka nån all inclusive-resa från sundsvall till spanien/kanarieöarna.
    Tjusiga bilder, ser härligt ut!

    SvaraRadera