söndag 31 oktober 2010

natt 3 av 3 :)

Hej hopp! :)
Nu har jag den tredje och sista natten för den här gången kvar :) Skulle egentligen ha jobbat två nätter men i schemapärmen på jobbet stod det att jag skulle jobba Söndag natt också, men inte på mitt schema som jag fått av Rop enheten. Ja ja, det kan bli fel ibland och jag är bara glad att få mer jobb :)

Jag längtar lite tills snön kommer! :D Hatar blötsnö (men vem gillar det?), men älskar den fina tjocka snön :) Ska bli kul för Hera att få springa och leka.. sist det var snö var ju hon så liten.

Min gumma har kommit in i en konstigt period just nu.. vet inte om det är hormoner som spökar eller om hon är skendräktig. Hon är ängslig och går runt, runt och vill inte ta det lugnt.. :/ Sedan då hon väl ska lägga sig ner så bäddar hon runt hur mycket som helst.. Och hon är inte lika matglad som hon varit. Tycker synd om henne, kan ju inte vara lätt att känna så heller. Men det går över hoppas jag :)

Bjuder på två snö bilder :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar