onsdag 20 oktober 2010

Onsdag

Idag skiner solen! Men det är kallt och blåsigt, men skönt endå :) Jag sov läänge idag eftersom jag ska jobba natten inatt. Har så svårt att sova på eftermiddagen så då passar jag på att sova ut på morgonen istället :) Fast jag var ju uppe en stund då Richard åkte till jobbet runt 5.30 tiden, men gick och la mig igen.

Vi har köpt ett anti (allting) halsband åt Hera.. Hon har ju en del små olater för sig ibland.. :P Det går iaf till så att man trycker på en knapp så vibrerar den eller piper. Vi testade att lägga fram en skinkbit på bordet och så fort hon skulle ta den så tryckte vi på knappen och så nej. Hon tyckte det var lite obehagligt så hon lät skinkan vara :) Men efter en liten stund så gick hon dit då jag inte hann med och tog den. Jag tryckte på både vibrationen och pipljudet och sa nej, och då släppte hon den. Så det gäller ju att vara med :) Men vet inte om det har en sån jätte bra inverkan på henne.. Tur vi köpte den på tradera och att den var billig :P

En lite mindre Hera på köksbordet! ;)




Ha en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar