torsdag 25 augusti 2011

Torsdag


Hej!
Hoppas att ni mår bra! Själv är det fin fint. Är mätt och belåten utav dagens middag som bestod av tacogratäng! Enkelt och gott!
Har haft en "innedag" idag eftersom vädret inte är det bästa.. har plockat och tvättat. Får lite gjort då det är mindre fint väder ute :)

Igår var vädret däremot mycket finare. Solen skev och det var jätte varmt! :) Då hörde jag av mig till min fina vän Matilda för att hälsa på henne med Hera! Vi satt ute med hundarna och snackade och hade det trevligt! Sedan gick vi bort på ö - grillen och tog oss en glass med min syster Janna som kom från jobbet. Hon gick hemåt för att äta middag och Matildas kille och hans kompis kom förbi oss och vi var så hungriga så vi beställde mat på det :)

Nu tänkte jag gå ner och hänga den sista tvätten :) Sköt om er!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar