måndag 15 augusti 2011

Måndag!

Hej på er! Har precis sett på ett avsnitt True Blood. Man blir lätt besatt av det, haha! Hur bra som helst :)

Nu är det Måndag igen och alla semesterfirare har kommit tillbaka på jobbet. Så nu är det höst och vardag på riktigt ;)
I helgen så har jag varit med Janna, Matilda och Emmeli. Vi åt tacos och hade det skoj! I Lördags så jobbade jag dagen och senare på eftermiddagen så kom Albin hit till oss eftersom jag och Richard skulle passa han och ha han under en natt. Det var huuur mysigt som helst!! Han är så himla gó och glad moster lillälskling! :) På söndag eftermiddag efter att Albin åkt hem gjorde vi oss klar för att åka och hälsa på Richards farmor och farfar för att fira henne eftersom hon fyllt år, det var trevligt :) Nu ska jag sova. Imorgon är det jobb som gäller! :) Godnatt




Jag och Albin tittar på barnprogram via datorn eftersom vi inte har någon TV på övervåningen ännu.


En morgonpigg pojke! <3


<3 <3 <3



Albin äter glass och tittar på barnprogram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar