tisdag 9 augusti 2011

Hej!

Hej!
Hoppas att allt är bra med er! Själv är det fin fint! Är ledig både igår och idag eftersom jag jobbat helgen som varit, skönt :) Satt och pratade med syster Janna via telefon igår och vi funderade länge på vad vi skulle hitta på och om vi skulle hitta på något. Efter mycket om och men så kom vi på att vi skulle åka till Himlabadet! Både jag och hon älskar att bada :) Då vi var där och skulle betala in oss så frågade tjejen i kassan om vi också ville gå på relaxen. Varför inte tänkte vi så det slutade med att vi satt där och lyxade till det med bubbelpool, snacks, och varsin vit rock på. hihi. det var faktiskt riktigt mysigt. Vi gick självklart och badade senare! Sedan avslutade vi med relaxen igen. En rolig ocg härlig spontan dag!
Senare då kvällen också vi och hälsade på Matilda. Vi satt där ett bra tag och pratade en massa! Jätte trevligt! :)

Idag har jag varit ute på en härlig promenad med Hera och ikväll ska jag in till staden för att hjälpa bror och hans sambo och flyttstäda. Det lär också bli att vi alla äter middag tillsammans :) Imorgon är det kvällsjobb som gäller!

Hoppas ni får en bra dag!

Hera idag utanför affären! :)




Jag och Janna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar