måndag 29 augusti 2011

Måndag!

Nu är det Måndag igen och jag är leeedig! :) Tog en rejäl sovmorgon idag tills min lillasyster hörde av sig till mig och fråga om jag ville följa med henne på Birsta Cirty lite senare idag :)
Just nu sitter jag och kikar på datorn, läser lite nyheter och så. Väntar på att dagbladet ska dyka upp i brevlådan men icke. Vi brukar passa på att ta alla erbjudanden på ST och Dagbladet då dom väl dyker upp! :)

Vädret är jättefint ute så jag väntar på att Heras "matmage" ska lugna ner sig lite. Hon fick maten lite senare idag eftersom matte var så trött.. ;) Men ni kanske har hört om det farliga som kan hända med hundar som har djup bröstkorg. (säker många andra hundar också, jag vet inte?) Magomvridning heter det.. Usch och fy :( Lika bra att vara på den säkra sidan :)

Nu ska jag göra mig klar! Hörs hej!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar