onsdag 14 september 2011

Glasögon?

Hej!
Idag på förmiddagen så har jag haft besök utav min mamma och min syster med dotter :) Dom hade med sig jätte goda baguetter och sedan drack vi kaffe efteråt. Jag hade gjort en paj som blev lite misslyckad.. haha :) Men trevligt var det!

Igår åkte jag in till staden för att träffa syster Marielle. Jag har länge behövt gjort en sydundersökning men inte tagit det på allvar riktigt. Jag har ofta och nästan alltid tryck över ögonen. Jag får ofta huvudvärk och har jätte svårt att koncentrera mig då jag ska göra något.. Kör jag bil så måste verkligen spänna ögonen för annars så känns det som att dom ska vimla iväg.. haha.. Så efter mycket om och men så tog jag tag i det och kollade upp det. Dom konstaterade att jag hade någon slags brytning och vänster öga var värre. Såg även sämre på längre håll.. Hon sa en massa saker som jag knappt kommer ihåg. Så hon sa att jag behövde glasögon..... :(  Hade ju även glasögon då jag var mindre men var då så barnslig och ville inte ha dom på mig pga utseendet. Optikern sa att jag ska ha dom då jag jobba, kör, läser, sitter vid datorn och tittar på tv = alltid då.... Kommer kännas väldigt ovant hur som helst.

Efter glasögon bestyret så åkte vi gjorde ett cykelpass på Etic friskvård. Härligt! :)

Nu funderar jag på att åka in och träffa Janna.

 Sköt om er!


   

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar