måndag 19 september 2011

Efter Tio

Nu är det Måndag igen. Det går undan nu och vi närmar oss vintern mer och mer.

Just nu sitter jag och och ser på "Efter Tio" på datorn, eftersom jag missade det idag. Eller ser och ser. Jag har på det i bakgrunden och lyssnar :)
Och ikväll blev det ändrade planer. Jag och Richard ska ut och äta på Biteline och sedan blir det bio! Myspys! :)

Annars så händer det inte så mycket mer idag. Det regnar ju idag också, så det går inte att vara ute heller.

Nu är programmet slut, så nu ska jag gå och hämta posten. Hörs hej!







2 kommentarer:

  1. Vi är beräknade till den 9 oktober, så nu är det äntligen dags, som vi har väntat. Inte långt kvar!

    Indal av alla ställen, där ser man =)
    Själv har vi flyttat till härnösand.
    Vad roligt att du fått långvik, det är så svårt i sundsvall kommun, så är glad för din skull!

    SvaraRadera
  2. Nä vi tog aldrig reda på könet, ville bli överraskade när det väl är dags!

    Vad mysigt, skönt att komma ifrån stan!

    SvaraRadera