onsdag 7 september 2011

7 september

Hej! 
Sitter och ser på "halv åtta hos mig" samtidigt som jag bloggar. :) Vi har flyttat upp vardagsrummet igen. Vi har haft det nere i föredetta gillestugan som vi gjort om till ett vardagsrum, men jag har länge känt att det varit tråkigt att alltid behöva gå ner om man vill se på tv. Sedan är det ett bra sällskap att ha på övervåningen om man är själv. :) Det var ju tänkt att vi skulle ha gjort om här uppe och renovera innan vi flyttade upp alla möbler, men vi har varken råd eller tid med det på ett tag, så det var lika bra att flytta upp igen.

Idag har jag jobbat dagen. Har gått fin fint men har varit trött idag eftersom jag somnade sent igårkväll. Min fina mamma och pappa kom förbi en stund nu på eftermiddagen, det var jätte trevligt! <3 Annars så händer det inte så mer för min del. Tänkte kika lite på True talent som börjar strax :)

Ni får ha en mysig kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar