fredag 9 september 2011

Fredag :)

Hej hej!
Hoppas att allt är bra med er! Jag sitter i soffan och ser på "nu eller aldrig". En mycket bra film tycker jag! Idag har jag varit i kära Söråker :) Åkte upp till syster Nadja och där var även Michaela och hennes pojkar och min syster Marielle :) Jag var där ett tag och blev bjuden på jättegod mat - köttfärslimpa och potatis med svampsås! super gott! Sedan åkte jag ner till mamma och pappa och såg på Idol och myste med dom.

Jag fick med mig filmer från mamma och pappa då vi alla barn var yngre. Jätte kul att se verkligen! Så nu väntar jag på Richard som jobbar så ska vi se dom :)

Nu ska jag gå ner och hämta upp DVD:n som är kvar nere så ska jag koppla in den :) Imorgon är det jobb som gäller 8-16.. Skönt pass endå :)

Ha en trevlig kväll!

 En trött Albin och en jobbig moster som vill gosa ;)
 En jättefin välkommen skylt som jag köpte på Boom igår! :)

Mys hemma hos mamma och pappa <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar