söndag 31 juli 2011

Grattis Janna !!!!! :)

Godkväll!
Har precis kommit in från att målat staketet. Nu när det är finväder så måste man ju passa på. Det blir jättebra med vitt! :)

Igår var jag som sagt med min lillasyster och firade henne med lite fest. Det var jätte trevligt :) Jag stannade där över natten eftersom jag skulle hjälpa henne att baka tårta och fixa lite eftersom hon skulle ha kalas för resten av släkten :)


Här kommer lite bilder från kalaset! :)



Glada gänget! :D

Födelsedagsbarnet och våran vackra brorson Melvin! <3

Fina Michaela! :)

Syster och hennes son Albin <3

Jag och Melvin! :)


Janna öppnar presenter :)

Jannas tårta!

Och min tårta!


Här kommer lite bilder från staketet! :)




Nu ska jag se ett True Blood avsnitt sedan sova. Imorgon är det jobb som gäller! :) Hörs hej!

2 kommentarer: