lördag 16 juli 2011

jobbhelg!

Hej gott folk! :) Vet att det var länge sedan jag skrev, men har som vanligt inte orkat skriva. Mest är det också för att jag har fullt med bilder på datorn så det inte går lägga in nya. Det ska fixas det också :) tråkigt med bara text text text...

Det är iallafall fin fint med mig. Har jobbar hela denna dagen. 07.00 - 21.00 idag och imorgon är det kortare, 08.00 - 20.00 ;)

På den här länga tiden som gått så har jag hunnit blivit moster till en underbar liten tös som heter Tova. Det är min syster Nadja som fått sin lilla dotter. Så himla roligt! har varit hemma hos dom och myst med henne :)

Vårat efterlängtade staket är äntligen färdigt!! känns såå skönt. Nu kan Hera gå som hon vill på tomten utan att vi behöva oroa oss för att hon ska bli påkörd eller att hon sticker. Härligt!!! :) Nu ska det bara målas vitt.

Nu ska jag göra lite Lördagskvällfika - Varma mackor :) Sedan blir det soooova.. Hoppas ni har en trevlig helg! Hörs hej!

1 kommentar:

  1. Vad gott med varma mackor :) Nu blev jag lite sugen, synd att kylskåpet är tommare än tommast. Syns imorgon :)

    SvaraRadera