tisdag 26 juli 2011

Godkväll! :)

Eftermiddagen och kvällen har jag spenderat på jobbet. 11 - 21, och det gick fin fint det. Har ju världens bästa arbetskompisar :)

Och nu då jag kom hem så var det planerat att jag skulle klippa gräsmattan men då sa Richard att han kunde göra det imorgon så då gjorde han ordning en god glass smoothie med banan till mig istället! :) Vi skulle också ta och se på film men jag är så trött och vi båda ska upp och jobba imorgon så det få bli någon annan dag.

Nu kan jag (äntligen) lägga in bilder igen. Så nu blir läsningen lite roligare..

Här kommer lite bilder från dagarna som varit :)



Hera badar :)



Tova <3

Albin <3

Syster Janna men Albin :)
Jag och Tova! :)


Syster Nadja med henne dotter Tova :)


Jag är lillebror William påväg till stranden för att bada! :)
Jag och älsklings Albin! :)


Richard och Albin <3

och sist men inte minst gofika hos mamma och pappa :)


Nu tänkte jag gå och duscha sedan gå och sova :) Imorgon är det jobb och sedan en tur på Birsta med fina Jessica! :) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar