lördag 23 april 2011

Som sommar!

Det känns som om det vore sommar ute! Så himla varmt! Vi har 20.4 grader i skuggan :) Richard den stackaren jobbar och stå i utan nå extra ob, och jag och Hera är hemma och njuter. Hera har varit ute mest hela dagen hon. Fast hon kan tycka att värmen kan vara ganska jobbig ibland.. svettas och ha sig. :( Och hon verkar inte ha vett nog att lägga sig i skuggan utan jag får ibland säga åt henne. Tog nyss vattenslangen och spolade av henne lite lätt. :)

Ikväll blir det grillpremiär här hemma! Så fort Richard kommer hem så ska det börjas :) Jag har tagit ner grillen och cafémöblerna. Har även tagit ut dynorna till gungsoffan som vi har. Vi har ju inte skaffat oss några "riktiga" utemöbler ännu, så då får vi ta det som vi har hemma istället - cafésättet. Imorgon tänkte vi åka in till Timrå och titta vad som finns. :)

Igår var jag med syster hemma hos henne. Sedan kom även Matilda och Madde :) Sedan gick vi ut, men var inte lika roligt ute så vi gick hemåt efter en kort stund.

Imorgon blir det kalas i Huljen också. Min svärmor har fyllt år så då ska vi fira henne :)

Nä nu ska jag gå ut till Hera :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar