fredag 29 april 2011

Fredag!

Godmorgon gott folk! Borde egentligen inte skriva morgon för jag har ju varit vaken sedan 6.30 :) Jag har nyss kommit hem från jobbet, jobbade både kvällen och journatten. Och nu sitter jag och dricker lite kaffe och fikar :) Richard var vaken en stund då jag kom hem men han har lagt sig igen eftersom han ska jobba natten inatt. Jag tänkte snart gå och och kratta och fixa på gården. Senare idag ska vi till banken för att göra en massa ärenden. Och på kvällen ska jag till Malin och Andreas och hälsa på! Det ska hållas ett inredningsparty hemma hos dom :) Vi ska vara där kl 19.00 men jag tänkte åka ut lite tidigare för jag tar med mig Hera så hennes hundar och hon får leka av sig lite. Ska bli jätte kul att träffas! :)

På tal om inredning så har jag ju inte visat hur mina gardiner och lampor blev som jag köpte i Ullared. :) "Välkommen" skylten ska man egentligen ha hängandes på väggen men min kära hund har bitit sönder den så det får ligga sådär på bordet så länge. Är ju trots allt ett gästrum ;)






Nu ska jag göra med klart för lite utomhussysslor :) Ha en trevlig dag!

5 kommentarer:

  1. Åh, Grymt fint! :) Vad duktig du är

    SvaraRadera
  2. Jättejättefint! Vart har du köpt det fina Zinkhuset? Om du är ledig något nästa vecka så får du gärna komma på en fika =) Hoppas ni får en trevlig helj! Kram =)

    SvaraRadera
  3. Vad fint ni har det! Kreativ du. Kram Anna-karin

    SvaraRadera
  4. Tack Janna och Michaela :)

    SvaraRadera