onsdag 13 april 2011

nattjobb!

Sitter och äter sen middag som består av tacos utan bröd (rester då brödet tag slut) :)
Jobbade natten inatt och det gick bra. Sov till ca 12.30 sedan försökte jag somna om runt 15.00 tiden igen med det var svårt. Men tillslut så gick det. :) Så himla tråkigt att sova bort dagen då den varit så fiiin! Jag brukar tycka det är bättre att sova ut så länge det går, iaf för min del. Jag har så svårt att sova på kvällarna. Ska jobba inatt med så hoppas att den går lika bra att hålla sig vaken :)

Hera gumman har sovit med mig hela dagen lillstackaren. Hon var ute på gården förut och lekte men hon måste även få sin dagliga promenad. Richard är ute och tar en promenad med henne nu så det är skönt! :)

Nä nu ska jag ta och dricka lite kaffe så jag piggnar till lite mer. Sedan packa väskan och åka till jobbet :)

Hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar