tisdag 17 maj 2011

Godmorgon! :)

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Har haft fullt upp med jobb och har helt enkelt inte haft ork eller lust att uppdatera. Helgen har bestått av jobb och 50 års firade :) Det var en jättetrevlig fest och jag hade super roligt! Problemet var bara att jag kom hem lite för sent.. kl 02.00 kom vi hem. Hann inte mer än somna så ringde klockan för att kliva upp och jobba. Väl på jobbet trodde jag bokstavligen att jag skulle dö. Har aldrig varit så trött på jobbet förut! Huvudvärk och illamående.. haha. Men jag får ju skylla mig själv :)

Igår jobbade jag kvällen + journatten så kom hem runt 7.30 tiden. Jag tänkte egentligen åka in till Birsta för att köpa lite blommor och grejjer, men det spöregnar ute så det får bli någon annan dag :)

Idag tänkte vi passa på att städa, då det inte går vara ute. Ska även försöka ta en springtur med Hera :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar