måndag 9 maj 2011

00.40

Klockan är 00.40 och jag är vaken. Jag har jobbat kvällen ikväll och har plockat lite sedan såg jag på det senaste avsnittet av "mamma byter bo" på datorn. Jag tycker faktiskt det är underhållande! haha :D
Jag är vaken så här sent för att jag ska jobbar natten imorgon och vill vända på dygnet lite. Kommer bli jätte tråkigt att sova ut imorgon bitti men jag måste om jag ska klara av att vara vaken en hel natt.
Jag hoppas att vädret imorgon blir lika fint som idag (igår). Då är det härligare att vara ute och dona :) Dom vi köpte huset av hade småbarn och de hade byggt en sandlåda mitt på tomten. Förra sommaren så började vi ta bort stockarna som satt runt den och vi började även att ta bort de mesta av sanden, men sedan kom vi inte så mycket längre med det, så idag hade Richard köpt jord och gräsfrön, så nu är det klart att växa fint nytt gräs. Han köpte även "moss borttagning" eftersom vi har ganska mycket mossa på tomten vilket inte är så vackert. Skönt att det är gjort :)

Bjuder på en bild på en trött Hera i hennes säng/soffa. Vi har den i vårat sovrum nu o hon älskar att sova i den :)



Nej, nu orkar jag inte vara vaken längre. Sov gott! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar