torsdag 5 maj 2011

finfrämmande :)

Hej igen! Idag har jag jobbat dagen och då jag kom hem så fick jag fin främmande av Matilda och Linnea! Hur trevligt som helst :) Vi var så hungriga alla 3, så vi började med att käka på pizzerian och sedan gick vi hem för att dricka kaffe och surra :) Hera älskar verkligen dom. Hon var helt till sig och ville inte alls gå och lägga sig. :P
Jag knäppte kort med telefonen, men jag kan inte lägga in dom på bloggen från telefonen så oteknisk som jag är :P Richard är på jobbmöte och är inte hemma än. Men jag lär mig ;)

Annars så är allt som vanligt. Hera har fått ett litet sår på ena sidan av kroppen. Hon var ute i linan och den råka haka fast i henne. (!) Lillstackaren :( Men det gick bra endå! Hera är så tålig. Nu tvättar vi och håller rent. Rådfrågade uppfödaren och hon tyckte det inte såg så hemskt ut. :)

Nu ska jag fixa lite sedan gå och dejta johnblund :) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar