torsdag 25 november 2010

Torsdag!

Idag har jag varit in till stan för att gå på ett jobbmöte, och efter det så gick jag till Richards syster Patricia (Richard var redan där) för att hjälpa henne att slänga en massa skräp för att hon ska flytta snart :) Då vi var klar så gick vi på Biteline för att äta :)

Sedan då vi skulle bege oss hem så märkte jag att jag inte hittade mina hemnycklar (!!!) som jag alltid har i jackfickan.. Jag fick panik och leta överallt! I våran bil, i Richards pappas bil som vi lånade då vi hjälpte Patricia, jag ringde till Biteline, ringde dit jag var på möte och jag till och med gick och fråga i kassan på Åhlens där jag hade varit innan, men ingen hade sett dom.. Jag kände hur klumpen i magen växte eftersom jag visste att det var bara jag som hade hemnyckeln på mig, och att vi har två hundar i huset. Jag sa till Richard hur korkad man är som bara kan ta med sig EN nyckel, om man vet att det finns risk att slarva bort den :P Men iallafall så beslöt vi oss att åka hem för att se om kanske hade glömt att låsa dörren och att nyckeln låg kvar hemma.. Då vi väl var hemma så var det självklart låst.. :P Kände hur arg man blev.. Vi letade i hela bilen ännu en gång utan resultat men efter ett tag ser jag Richard komma från garagedörren med nyckeln i handen :P Då var det han som hade glömt att ta ut den ur låset då han gick dit strax innan vi åkte hemifrån :P Ja ja, så kan det gå och det kan hända vem som helst, men nu har vi iallafall lärt oss en läxa. :) Men det är det värsta som finns att slarva bort nycklar och annat viktigt :P

Nu ska jag gå ut till garaget för att se om jag kan hitta nå julasker att sätta upp..

Bjuder på en bild på Hera och Traviz äter :P
Så här kan det se ut då :)



Hera gillar att kika läget genom fönstret :)



Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar