tisdag 9 november 2010

Hej!

Hoppas att allt är bra med er! :)

Igår var jag och systrarna, Nadja och Marielle och Nadjas son Albin på Himlabadet! Gud vad Albin tyckte det var roligt att bada! Det verkligen lyste om honom, så härligt att se! :) Efter en hel del badandes så åt vi lunch där och efter en stund så åkte vi till Birsta City för att titta runt lite.. trevligt att umgås med familjen som vanligt! :) Då vi var klar där åkte jag hem till mamma och pappa. Ville träffa dom, men även vara hos Turbo vid hans grav.. usch vad det var jobbigt.. Men det var fint där. Mamma hade tänt ett fint gravljus. huga.. :(

Iaf så var min lillasyster Janna hemma och vi bestämde oss för att åka till Birsta (igen:P) för att strosa runt lite. :) Janna hittade ett par jätte sköna handskar och en fin halsduk :)


Idag klev jag upp 7.45 för att skjutsa lillasyster Ronja till en massa ärenden i stan. Efter det passade vi på att äta lunch på donken, trevligt trevligt :) När jag kom hem så var jag och Richard ute på gården och lekte med Hera och plockade i ordning lite. Nu ska jag börja med maten snart!

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Albin på Birsta :)




Albin på Himlabadet :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar