fredag 5 november 2010

freeeedag! :D

hej hopp! Idag har jag jobbat som sagt, och gick fin fint det :) Nu sitter jag och väntar på att Richard ska sluta så man kan börja med middagen. Det blir flygande Jacob idag :) Sedan ikväll tänkte jag se på Idol. Lite Fredagsmys sådär ;) Blir en tidig kväll eftersom jag ska upp och jobba imorgon.

Annars är det inget speciellt som händer.. Hera är som hon brukar, bäddar och tjorvar som vanligt, jag undrar när hennes skendräktighet ska gå över.
Idag tog jag 1 timmes rast så att jag skulle hinna ta en promenad med henne. Skönt endå att komma ut lite för båda :)

Nä nu ska jag hänga tvätt och köra en omgång till med smutstvätt :)

Ha en mysig kväll!

1 kommentar:

  1. Hon är 6-7 månader, ska räkna efter sen har tappat räkningen ;)
    Gud vilken fin tjej ni har!

    SvaraRadera